Followers

Saturday, February 12, 2011

Hari yg sangat letih..

Assalamualaikum rakan2 sekalian..
Ape khabar sht..harap kamu sekalian sehat sejahtera..
sy nak kongsi cerita semasa hari merentas desa di sekolah..
memang best merentas desa..dpt excercise klu nak harapkan excercise
kat rumah mmg ssh la sbb sibuk nak mnyiapkan kerja sekolh..
hmm kte org merentas desa pd ari sabtu..(12.2.2011)
ini merentas desa perdana seluruh johor ade bagi skolh2 la..
hmm byk ragam yg dpt dilihat..larian kami sejauh 7km..jauh kan..
kat skolah sy ade yg pengsan dlam 2 hingge 3 org la..yg lain ade yg mengalami kecederaan
seperti kaki kejang,cramp dan lain2..kteorg merentasi tmn murni,skolah srab,taman perumahan, kdai bata,kdai ho aik dan banyak lgi..haa termasuk lah padang sekolah..hehe
sy pulak ,sikit lagi nak sampai skolah..mase tu dkat2 ho aik trus rase tak boleh nak brnafas..rase mcm berat tak tau knp..hmm pastu ckgu pn bwk balik naik kereta ckgu..nasib la tak pengsan ke ape ke..alhamdulillah..Tapi sekarang sedang mengalami sakit kaki yg amat nak
jlan pn sakit..itu smua dugaan Allah..Allah yg maha mengetahui..betul kan..
esok ok la tu..hehe..
hmm okla la smpai disini shaje coretan sy..
semoge sentiasa dirahmati oleh Allah..:)
Wassalam..